Klacht: onterecht 39,95 afgeschreven

op 09 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Het schoenenbedrijf ‘just fabulous gmbh’ heeft onterecht een incasso ingediend van 39,95.

Bij mijn weten heb ik elke keer dat ik schoenen heb besteld direct betaald, dus kan het onmogelijk zijn dat ik nog een achterstand heb. Ook moest dat dan zo zijn, heb ik daar nooit melding van gekregen …

Met vriendelijke groeten
Sanne Derksen

geld terug gestort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:27 geantwoord

Geachte mevrouw Derksen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Als de betaling via Just Fabulous gelopen is, raad ik je aan om contact op te nemen met Just Fabulous (https://www.justfab.nl/) over deze betaling, dan kunnen zij dit met u afhandelen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door sannederksen