Klacht: ontbrekend overzicht

op 16 oktober 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Al geruime tijd willen wij weten waar de door Syncasso ontvangen bedragen zijn weg geboekt.

Het enige wat wij ontvangen is een overzicht van openstaande bedragen en de bedragen die zijn ontvangen. Maar waar deze tegen zijn weg geboekt is ons nog steeds niet duidelijk.

Wij hebben meerdere telefoongesprekken en mails ontvangen hierover maar nooit heeft iemand de moeite genomen om een correct overzicht te mailen dan wel sturen.

En ondertussen maar door blijven dreigen met beslaglegging.

Daarnaast hebben wij post ontvangen met verschillende bedragen voor dezelfde termijnen. Daarover hebben wij gemaild (met een door ons gemaakt overzicht van ontvangen post). Helaas hebben wij hier ook geen duidelijkheid in gekregen.

Zodra ons duidelijk is wat er met de ontvangen bedragen is gedaan en hoe het kan dat elke maand een ander bedrag betreft (en dit kan ook nog eens per maand verschillende keren wijzigen), pas dan zullen wij met een gepaste betalingsregeling kunnen komen.

Nu lijkt het erop dat er wel wat is binnen gekomen maar men doet er niets mee.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 21 oktober 2016 om 08:59 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso meerdere malen op de verzoeken van de betrokkene gereageerd en daarnaast telefonisch contact gehad met de betrokkene. Daarbij is de gang van zaken die betrekking heeft op dit dossier uitvoerig aan de betrokkene toegelicht. Wij hebben deze kwestie naar ons vermogen zo goed mogelijk afgehandeld.

Heeft op 21 oktober 2016 om 13:14 geantwoord

Dat is steeds het antwoord. Maar nog steeds kan ik nergens zien waar de ontvangen bedragen zijn afgeboekt.

Alle klachten die gemeld zijn door pcs28