Klacht: Ontbreken van kabelbinders bij tuinschermen Florabest

P.P van Leeuwen op 08 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind vorige maand 2x Florabest groene tuinschermen besteld en ontvangen. Mijn bestelnummer is 110478774. Helaas zaten er geen kabelbinders bij, zoals in de Handleiding beschreven.
Zie alsnog gaarne 2 pakketjes kabelbinders tegemoet of compensatie voor het ontbreken ervan. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet, P.P. van Leeuwen, Doornspijk

Gewenste Oplossing:

Duidelijk, wanneer ik mijn kabelbinders -zo snel mogelijk ontvang- of compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 mei 2019 om 18:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door