Klacht: ontbijtbestek

op 11 juni 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de actie van Jumbo met zegeltjes om aan een bestek te komen

we hebben hieraan meegedaan en hebben voor alle bestekmogelijkheden gespaard / alles kunnen verkrijgen / behalve het ontbijtbestek
Dit is al meer dan 2 tot 3 maanden niet te verkrijgen
hebben nog 8 boekjes apart liggen om dit ontbijtbestek te regelen

niemand bij de diverse Jumbo supermarkten kan ons mededelen wanneer dit ontbijtbestek komt en of het ueberhaupt nog wel komt

het minste wat ze kunnen doen is een naam en telefoonnummer noteren / beloven dat het missende bestek nog komt / en bellen wanneer het binnen is.

we hebben straks een incompleet bestek servies , waar we niet veel mee kunnen zonder het ontbrekende gedeelte

groeten

Frank van Bommel
[email protected]

Gewenste Oplossing:

pas als er contact opgenomen wordt met de mededeling wanneer geleverd gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank van Bommel