Klacht: Onstabiele driewieler(electrisch)

op 26 juli 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn moeder heeft in april een nieuwe driewieler gekocht bij aflevering van de fiets bleek dat de wielophaning niet goed was en de accu kon er niet uit om opgeladen te worden, wij hebben toen contact gezocht met de winkel en die heeft de fiets laten ophalen voor reparatie mijn moeder heeft gelijk aan gegeven de fiets niet meer te willen hebben en of ze inplaats daarvan geld terug geven of een andere 2 wieler(electrisch) met een lage opstap. Tot onze verbijstering gaf de winkel geen geld terug en ze zeiden dat er geen andere fiets beschikbaar was en dat mijn moeder de driewieler maar op marktplaats moest verkopen.ik vind dit geen gang van zaken doen, plus het feit dat ze heel moeilijk telefonisch te bereiken zijn omdat ze steeds van telefoonnummer verwisselen.wij krijgen ook geen contact met de rayonmanagerwant dit besluit komt (zo genaamd) van het hoofdkantoor.

Ik zal pas tevreden zijn als mijn moeder haar geld terug krijgt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van medipoint

2 maanden geleden - We zijn samen met de klant tot een passende oplossing gekomen. De klachtmelding kan hiermee gesloten worden. Met vriendelijke groet, Team klachtafwikkeling

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse2011