Klacht: Onschuldig

op 06 februari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Wegens mijn domme verleden hadden mijn ouders besloten om contact op te leggen met de habbo service, omdat ik teveel geld aan habbo heb uitgegeven. Ik heb van mijn fout geleerd maar ik vindt dat niet terecht als kleine jongen had ik weinig rechten. Ik moest alles maar accepteren.
Maar aangezien ik nu volwassen ben wil ik heel graag mijn account terug.
Ik vindt dat heel jammer van mijn ouders dat ze dat hebben gedaan.
Maar nu kan ik er zelf voor opkomen dankzij jullie.

Als ik weer mijn account terug mag krijgen heb eigenlijk niks verkeerds gedaan. Eigenlijk wel teveel geld uitgegeven ik besef mijn fout dat ik heb gemaakt maar ik was toen nog jong en niet wijs om te beseffen.
Mensen kunnen fouten maken maar wordt niet op dit manier betaald worden onrechtvaardig daarom wil ik heel heel graag mijn eigen account terug.

Met vriendelijke groeten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 14 september 2018 om 17:05 geantwoord

Beste Habbo,

Het was ons opgevallen dat jij je niet aan het aankooplimiet hebt gehouden. Je hebt te veel geld uitgegeven aan Habbo credits, waar jouw ouders ook niet mee tevreden waren. Wanneer wij zulke klachten binnen krijgen, dienen wij jouw account te blokkeren. Je mag nooit zonder toestemming van je ouders Habbo credits kopen als minderjarige.

Je kunt het aankooplimiet op de klantenservice pagina vinden: help.habbo.nl

Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.

Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn terug te vinden via de Habbo klantenservice: help.habbo.nl

Mocht je het nog oneens zijn met de verbanning, en ben je korter dan 6 maanden geleden verbannen? Neem dan contact op met de Habbo klantenservice via: help.habbo.nl
Je dient een nieuw account aan te maken, zodat wij jou op de hoogte kunnen houden en met jou kunnen communiceren via de klantenservice.

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door imadahmin