Klacht: Onschuldig

op 06 februari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens mijn domme verleden hadden mijn ouders besloten om contact op te leggen met de habbo service, omdat ik teveel geld aan habbo heb uitgegeven. Ik heb van mijn fout geleerd maar ik vindt dat niet terecht als kleine jongen had ik weinig rechten. Ik moest alles maar accepteren.
Maar aangezien ik nu volwassen ben wil ik heel graag mijn account terug.
Ik vindt dat heel jammer van mijn ouders dat ze dat hebben gedaan.
Maar nu kan ik er zelf voor opkomen dankzij jullie.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer mijn account terug mag krijgen heb eigenlijk niks verkeerds gedaan. Eigenlijk wel teveel geld uitgegeven ik besef mijn fout dat ik heb gemaakt maar ik was toen nog jong en niet wijs om te beseffen.
Mensen kunnen fouten maken maar wordt niet op dit manier betaald worden onrechtvaardig daarom wil ik heel heel graag mijn eigen account terug.

Met vriendelijke groeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imadahmin