Klacht: Onrespectvol behandelen van via klanten

op 14 december 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Beste,

Wij bestellen al zeker 1,5 jaar elke maand wel 5 /-6 pizza’s …

Nu proberen wij al 1,5 week pizza te bestellen maar tekens bij afrekenen krijgen we een foutmelding. Ik heb gebeld ( elke keer van bestelling ) en krijg dan te horen dat ze hier niks mee kunnen en dat de wachttijd 2 uur bedraagt. Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt en vind het dan teleurstellend dat er zo asociaal word omgegaan met vaste klanten.
Na afgelopen weekend mail gehad dat het jullie excuseert niet te gebben kunnen leveren. Als ik dan vervolgens van jullie verontschuldiging ( actie) gebruik wil maken en dat kan volgens jullie niet vind ik dat tewerkstellend. Alweer.
Ik ben net enorm onrespectvol behandeld aan de telefoon en er werd zonder pardon de hoorn erop gegooid… nadat ik vroeg of het normaal is zo met vaste klanten km te gaan. En of er geen compensatie kan komen. Of dat ik toch mijn. Pizza’s kan bestellen. Wij willen op dze manier geen klant Meer van jullie zijn.

Een oplossing zou fijn zijn. Alweer zonder eten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kmbysimon