Klacht: Onregelnatige ontvangst

op 18 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen heel onregelmatig de Telegraaf in onze brievenbus.
Per week ontvangen we minimaal 2x niet de krant.
Klacht al bij Telegraaf neer gelegd, maar bezorging blijft slecht.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de krant normaal iedere ochtend bij ons in de brievenbus komt ! Vinden wij als werknemers fijn als de krant in de pauze om 10:30 gelezen kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 augustus 2016 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat de bezorging van de Telegraaf zo vervelend loopt. Wij zien dat u reeds contact heeft gehad met onze collega's van de klantenservice. Wij gaan er daarom vanuit dat uw klacht reeds in behandeling is genomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Arendsnest BV