Klacht: onregelmatigeDienstregeling

op 26 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht is omtrent de bussen 1 Leiderdorp, ziekenhuis en 2 Leiderdorp, Oranjewijk.

De 9292 app die de bustijden door geeft is niet hetzelfde zoals op het bushokje, dit gevolgd naar eerder op een bushokje zijn en dat je opeens 20 min extra moet wachten omdat je de dienstregeling volgt als staat geschreven op het bushokje.

Ook komt het al te vaak voor dat bus 1 bv. om 08:00 moet komen en opeens komt te vervallen en je moet wachten op bus 2 om 08:12. Dit is erg onhandig in verband met reizigers die hun reis met trein hebben gepland en nu te laat voor alles komen.

Hoop dat hier iets mee kan worden gedaan.

Gewenste Oplossing:

Onregelmatige bustijden tussen 9292 app en de aangegeven regeling bij het bushokje. Dit gaat om het bushokje op Turkooislaan, Leiden.

Bus tijden die vaak komen te vervallen zonder melding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 december 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mirdebeer,

In je melding geeft je aan dat de tijden op de reisplanner niet kloppen met de dienstregeling. Hierdoor reis je met ongemak. Dit is minder prettig om te horen. In verband met een storing wordt de juiste dienstregeling momenteel niet weergegeven. In plaats van de zondagsdienstregeling wordt de \"normale\" dienstregeling getoond. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden!

Met vriendelijke groet,

Jan

Alle klachten die gemeld zijn door mirdebeer