Klacht: Onredelijk gedrag chauffeur

op 29 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen 29-11-2016 kwam bus 385 met busnummer 7761 een 5-tal minuten te laat aan op bushalte Willem van den Bergh (07:15 op het rooster, kwam 07:20), wat nog oké is. Vervolgens moet ik letterlijk midden op de rijbaan staan omdat ik gelijk al zag dat de chauffeur mij niet zag. Ik spring snel weg de stoep op, de man was zo niet aan het opletten dat hij mij eventueel had aangereden, maar hij zag me wegspringen en een stukje verder, net voor de rotonde, stopte hij waarna ik een stukje moest lopen. Ik stap de bus in, met een blik van “waarom let u niet op?” Hij zegt geen goedemorgen dus ik begin het gesprek met; “goedemorgen, dat was wel erg veel moeite om erin te mogen…” waarop de busschauffeur erg sluw uit zijn ogen keek en antwoordde; ” mooi joh “. Die reactie kan ik echt niet begrijpen. Erken je fout, dat is juist zo sterk. Ik merkte aan zijn blik en het feit dat hij heel traag weg reed dat hij twijfelde om me zelf ook nog eens de bus uit te zetten door mijn ene opmerking.

Als deze man op zijn vingers wordt getikt, dat je zo niet met anderen omgaat.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:43 geantwoord

Goedemorgen Youri,

Bedankt voor je bericht. Ik maak melding van dit voorval bij de teammanager in de regio, zodat hij dit nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken, zodat ook zijn kant van het verhaal gehoord wordt. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva