Klacht: Onrechtmatige spotify betalingen

op 02 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Driemaal is er al een bedrag van 9,99 automatisch geincaseerd via Adyen. Echter heb ik nog nooit kunnen genieten van een Spotify Premium account. Dit is ook nooit de bedoeling geweest.

Wanneer ik geen automatische betalingsverzoeken krijg en er automatisch 9,99 van mijn rekening wordt gehaald. Ook zou ik graag spotify premium 3 maanden van Spotify zelf krijgen als compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 02 september 2016 om 15:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een abonnement bij Spotify. Voor vragen over het abonnement of de betalingen, verwijs ik u graag door naar Spotify. Wij kunnen u hiermee helaas niet helpen. Spotify is te bereiken op https://www.spotify.com/nl/about-us/contact/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FabianNeef92