Klacht: onrechtmatige afschrijving incasso

op 21 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Afgelopen zondag besloot ik het maar eens te proberen via datingsite Badoo.com Dat betekende een betaling doen van € 11.99. Ok vooruit maar! Die niet waagt die niet wint.

Echter dezelfde dag schrijft Ayden weer 2 x € 9.99 af voor Badoo. Nooit toestemming gegeven voor deze afschrijvingen. Het zou gaan om mij gegeven credits. Oftewel een verzinsel om te kunnen afschrijven.

Gelukkig (niet via Badoo) bestaat er nog zoiets als storneren en blokkeren.

Groet,
Henk Miedema

Credits van BADOO kunnen alleen verkregen worden via een overboeking IDEAL. Een automatische afschrijving is NIET langer mogelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 21 april 2017 om 17:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com