Klacht: Onrechtmatig geld van mijn zichtrekening gehaald

op 10 mei 2017 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

De ‘Stichting Online Betalen (of Stichting Mampay haalde geld van mijn zichtrekening ten gunste van een bedrijf dat zich Hotel Piccolo noemt. Dit zou voor allerlei reizen zijn, o.m.naar Dubai …. . Ik ben zeker niet van plan om in Dubai te gaan, en ik heb dan ook niets besteld bij dit Picolo bedrijf.

Toch slaagde dit bedrijf (dat ook aan mijn rekeningnr. was gekomen, maar ik heb slechts een vermoeden hoe zij daar aan kwamen…. ) erin om geld van mijn bankrekening te halen.

Ik wens graag dat dit geld terug op mijn rekening gestort wordt (ter info : mijn rekening is bij de BNP Patisbas Fortis in België). Maar ook daar (in Antwerpen, Quellinstraat 49 te 2018 Antwerpen) heeft deze 'Premiumkiosk' of 'Hotel Piccolo BV' een filiaal'.

Dus ik wil graag mijn geld, i.e. 75 € per kerende terug op mijn rekening courant.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Spithoven