Klacht: Onrechtmatig behandelt.

op 11 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onrechtmatig behandelt door medewerker. (Symbolica.)
wij waren met 5 en hadden afgesproken dat ik en mijn neef voor in zouden zitten zo wij de knopen kunnen bedienen.de medewerker zij jullie gaan achter in waarbij ik aan gaf voor in te willen zitten waardoor zij antwoorde nee ik ben de baas en niet anders de 3 andere 2 kleinkinderen en oma 76.gingen voorin zitten en reden weg waar wij uit elkaar gingen erg jammer toen er de volgende kar aan kwam werd ons gezecht vooruit voor deze eene keer mag je voor in en bij het einde werden wij opgewacht door een bewaker van de Efteling en vertelde ons wij haar hadden bedreigt. gelukkig waren de andere gaan wachten op ons bij de uitgang.er was zeker geen sprake van bedreiging. wel is er sprake van niet goed handelen van de medewerker Efteling.zij haalde ons uitelkaar en luisterde niet naar onze wensen. de rest van de dag was erg gespanen en zeer teleurgestel door onrechtmatig behandelt te zijn door medewerker symbolica.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht van de Efteling een genoegdoening.
Aangezien ik niks verkeerd doe of deed.
en wij allen zeer onder de indruk van hun handelen waren.
Zeer teleurgesteld en nog steeds voel ik mij niet lekker hier bij om slecht behandelt te zijn geweest.
ik zou dan ook graag willen zien wij met 5 hier een genoegdoening krijgen wegens slecht handelen en deel van onze dag kapot te hebben gemaakt.
was zeer verontwaardigt en teleurgesteld op de manier waar ik op werd behandelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny Serlier.