Klacht: onrecht bij sp

op 21 juni 2012 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

geacht spelpunt team wil bij deze uitleg krijgen over bepaalde personen. ik heb ban van 2 weken omdat ik aan het uitdagen ben in de bingohal heb jullie al tig keer gevraagd om is langer te kijken dan 5 min admin komt binnen gaat bij bepaalde mensen in msg en hoppa een sanctie nu heb ik mee zitten lezen ik kan niet chatten heb chat verbod maar het is iedere avond bal daar vreemd want ik ben er niet dus toch andere die het zijn ik weet nu waarom die mensen niet gestrafd worden het zijn ex admins hebben ze gister zelf verklaard in de lobby heb daar screens van gemaakt * is wel degelijk admin geweest. en elke ronde bingo heb ik ook een screen van ik ga dit op zeker uitzoen want ik voel me genaaid door jullie.zoveel klachten en wat doen jullie helemaal niks iedere x hetzelfde antwoord is geluk kansgenerator certificaat ik wil dat certificaat wel is zien mis kunnen jullie copy opsturen naar mij.en mensen die zich ook genaaid voelen door sp kunnen contact opnemen met immyenjan@hotmail .com met z,n alle staan we sterk heb al heel veel mails gekregen dus ga er zeker wat mee doen.

niet met het antwoord dat jullie altijd geven maar dat jullie is verder gaan kijken naar bepaalde spelers en niet 5 want dan zijn ze poeslief , m is flink aanpakken en de rest van haar kornuiten het sp team weet best wel over welke spelers ik het heb

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

Spelpunt Bingo

Heeft op 21 juni 2012 om 13:50 geantwoord

De speler heeft een bericht ontvangen.Wij hebben haar geprobeerd te bellen,echter zonder gehoor.
Wij hopen vandaag haar te kunnen bereiken.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door piggelmee 3