Klacht: Onprofessionele onaardige chauffeur

op 10 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dit moment (10-8-2017, 11:13) zit ik met een groep van 23 kinderen in de bus 305 richting Oss. Bus 7202. De buschauffeur is onvriendelijk en schreeuwt tegen 1 van mijn werknemers. We stappen met kleine kinderen in t/m 11 jaar. Bij het vragen van de weg reageert de buschauffeur al onvriendelijk en verzoekt ons onmiddellijk in te stappen, want hij wil weg. Daarnaast blijkt dat de jonge kinderen te weinig geld op hun kaart hebben staan(8 euro), dit is in de plaats waar wij vandaan komen niet bekend. Pas na voor elk kind een extra kaartje te kopen, komen wij erachter dat twee kinderen t/m 11 jaar gratis mogen mee reizen per volwassen persoon. Wij zijn met 4 volwassen personen. Nadat wij de buschauffeur hier op attenderen en aangeven dat hij ons dat had kunnen vertellen, nadat wij extra geld hebben betaald, begint hij te schreeuwen en doet hij erg onvriendelijk. Nadat wij het zachtjes met elkaar bespreken in de bus, bemoeit de buschauffeur zich er mee en schreeuwt opnieuw. Ik vind dit erg onprofessioneel en wij zitten nu niet met een veilig gevoel in de bus.

Wanneer er een excuses volgt van de buschauffeur of Arriva, wie verantwoordelijk is voor deze buschauffeur. Daarnaast zouden wij graag een teruggave zien van geld, voor de overbodige gekochte kaartjes.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:43 geantwoord

Beste StichtingJOZ,

Wat naar om te lezen dat jullie deze ervaring hebben gehad in de bus, ik kan me voorstellen dat jullie je hier niet prettig bij voelen.

Ik wil graag een melding uitzetten binnen de regio met het verzoek om dit met de chauffeur te bespreken. Zou je mij aan willen geven bij welke halte jullie zijn opgestapt?

Met vriendelijke groeten,

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 10 augustus 2017 om 17:27 geantwoord

De opstap halte was busstation Uden.

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Beste StichtingJOZ, Dank je wel voor je toevoeging. Excuses dat dit is gebeurd. Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van deze nare ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door StichtingJOZ