Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek aan de Total shop merkte ik dat de Lay’s chips in de aanbieding stonden voor 2,95 euro. Echter, bij de kassa rekende de medewerker 3,95 euro. Toen ik dit aankaartte, werd ik niet goed geholpen. De medewerker gaf geen gehoor aan mijn klacht en hielp eerst andere klanten, waardoor mijn ijs smolt. Deze behandeling vind ik onprofessioneel en onacceptabel.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de medewerker wordt aangesproken op zijn gedrag, aangezien dit niet de manier is om met klanten om te gaan.


