Klacht: onprofessioneel gedrag

op 13 oktober 2016 over Frontline in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik lees van veel gebruikers dat Frontline Spot On niet werkt hetgeen ik kan bevestigen: bij onze 4 katten heeft dit product geen enkele werking.
Wat ik hier echter wil belichten is het bijzonder onprofessioneel en zelfs laakbaar gedrag van het bedrijf Merial / Frontline.
1. Laakbaarheid: De SCHIJN wordt gewekt dat middels een refund actie (in sep 2016) een deel van het aankoopbedrag wordt terug gestort op de bankrekening van de klant. De overboeking vindt echter niet plaats.
2. Onprofessioneel: het bedrijf reageert geheel NIET op diverse emails die werden verstuurd in een periode van enkele weken.

Gewenste Oplossing:

indien het bedrijf een volwassen en professionele attitude heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Frontline

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Frontline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant1001