Klacht: Onprofessioneel en oneerlijk

op 27 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn kennis heeft een simonly abonnement afgesloten MET nummerbehoud, daar is een bevestigingsbrief over gekomen. Een maand later, zonder contact of andere aankondiging, komt er ineens een email waarin staat dat nummerbehoud is geannuleerd. Ik heb contact gehad via whatsapp met de klantenservice, daarin werd herhaaldelijk gezegd dat men tijd nodig had dit uit te zoeken. Vandaag, 3 weken later, kwam er ineens een antwoord dat het gewoon geannuleerd is en niet teruggedraaid kan worden. Daarop nog gereageerd, maar geen antwoord van simpel. Toen maar eens gebeld. Ik ben bijzonder vervelend en onprofessioneel te woord gestaan door een erg hooghartige jongen die werkelijk geen flauw benul leek te hebben van het onderwerp, weigerde ook maar één stap te doen in de richting van een passende oplossing en deelde me botweg mede dat het gewoon meneer zijn eigen schuld is en dat hem en zijn collega’s absoluut niets kwalijk te nemen viel. Daarnaast, als contract dan geannuleerd moet worden, dan mag daar ook nog fors voor betaald worden.

Een excuses, een kosteloze annulering van het gehele contract + compensatie voor de gemaakte kosten. Hier gaat meneer zeer zeker niet voor opdraaien.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 december 2017 om 10:51 geantwoord

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft opgedaan met Simpel. Om u hier zo goed mogelijk bij te helpen, ontvang ik graag het desbetreffende ordernummer. Zodra ik dit heb ontvangen, kan ik kijken naar een oplossing. Tevens zal ik het telefoongesprek terugluisteren en feedback leveren daar waar nodig.

Met vriendelijke groeten,

Astrid