Klacht: Onprofessioneel behandeld

op 04 mei 2017 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Vandaag had mijn man een afspraak voor gratis testen van een gehoorapparaat nadat hij hierover telefonisch benaderd is aan de zonnelaan in groningen. Na enige tijd te hebben gewacht….2 medewerkers hadden het druk met een computer….werd mijn man uitgenodigd voor een gehoortest in de winkel zelf…naast de kassa waar op dat moment klanten stonden en druk werd gepraat…na een opmerking waarom dat niet in een geluidsdichte ruimte werd gedaan, kregen we als antwoord…daar word rekening bijgehouden bij de uitslag van de test….uiteraard ging mijn man hier niet mee akkoord om op deze manier een gehoortest test te doen…er werd ons voorgesteld om wederom te wachten, dan kon het in een andere ruimte, u snapt dat we zijn opgestapt …dit is nu de 2e x dat we zo onprofessioneel zijn behandeld door schoonenberg.

Voor mij geen schoonenberg meer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

Reactie van de melder van de klacht Hyco

3 maanden geleden - Dankje Robin....blijkt wel hoe onprofessioneel schoonenberg is dat ze op deze klacht niet willen reageren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hyco