Klacht: Onprofessioneel

op 22 mei 2020 over Rimplex in de categorie Vervoersbedrijven

Op de avond van 1 mei kreeg ik heftige buikpijn, drukop de borst en stront verkouden. Had Gerda Roes via de app op de hoogte gehouden van zaken. Op de eind van de avond heb ik besloten dat ik me ziek meld, ook moet dit volgens de richtlijnen van het RIVM. De volgende dag moest ik voor 8 uur de bus op de zaak zetten.. zoniet? Dat werden de kosten voor het ophalen van de bus op mijn kosten gezet. Ook zou ik de koerier die in moet vallen betalen????

Savonds ging de deur bel Erwin Roes stond agressief bij me aan de deur en wou graag zijntankpas terug die ik nog in mijn werk broek had zitten. Maar de manier waarop erwin dit deed was honds brutaal en agressief. Hij drukte mij een envelop in de handen bij het over geven van de tank pas. Tot schrik lees ik dat ik op staande voet ontslagen ben???
De rededen moest ik wel weten zegt Erwin.
Naar nogmaal vragen werd hij heel erg cinies en lachde die me uit en wenste me veel plezier..

Nu 3 weken later heb ik mijn loon nog steeds niet ontvangen… ze houden het onterecht 2 maanden in?

Hoe moet ik mijn huur betalen, mijn zorg, mijn telefoon?? Vroeg ik aan gerda.

Ze heeft wel belangerijkere dingen te doen zei ze

Niey

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rimplex

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rimplex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenrick