Klacht: Onprofessioneel

op 22 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

22april bus 117 om 11.00 vertrekt vijf min later omdat buschauffeur nog even uitstapt en naar kantoor loopt en weer terug (toilet??) zonder daar ons voor in te lichten.. Staan opeens bij andere halte stil. Vervolgens komt hij terug en heeft hij nog een telefoongesprek met een vriend of familielid .. De vertrektijd was inmiddels al 5min gepasseerd. En hij bleef doodleuk aan de telefoon een gesprek houden.
Dit kan toch niet?? Dat doen ze maar in hun eigen tijd!

Als de bus op tijd vertrekt en eigen bezigheden buiten hun werk houden!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Stefanie, Jammer om te lezen dat je hierdoor extra reistijd hebt ervaren. Ik begrijp dat je daar van baalt. Zou je voor mij nog aan kunnen geven bij welke halte je bent opgestapt vanochtend? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht SteefLouise1

8 maanden geleden - Hallo Het was vanaf Breda station waar ik opstapte. Hij kwam aan we stapten in reed even verder stopte op andere busparkeerplaats zeg maar op het station liep toen uit de bus. Wij wachten we dachten eerst is het dan toch niet bus 117 omdat we opeens ergens anders stonden en hij weg liep. Komt hij nog terug?? Toen kwam hij terug en was hij in gesprek aan de telefoon. Dat ging wel vijf min door. Nog steeds op station Breda. Want rijdend mag je niet bellen dus moesten we wachten totdat hij zijn persoonlijke gesprek had afgerond. En hij was al te laat van het bezoekje dat hij deed op het station waarschijnlijk ging hij even naar het toilet ofzo ....

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Goedemorgen Stefanie, Ik begrijp dat je graag op tijd wilt vertrekken wanneer je met de bus reist. Daarom heb je melding doorgestuurd zodat hier verder naar kan worden gekeken en onderzocht. Is verder verloop van de busreis wel naar verwachting verlopen? Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:23 geantwoord

Ik begrijp dat je graag op tijd wilt vertrekken wanneer je met de bus reist. Daarom hebben we je melding doorgestuurd zodat hier verder naar kan worden gekeken en dit voorval verder wordt onderzocht. We bieden onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva