Klacht: onpersoonlijke behandeling bedrijfsleider

op 18 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij informatie naar matrastopper voor onze camper bleken er nog 2 stuks in magazijn te zijn bij aankomst na 65 km bleek er een foutje gemaakt te zijn uitverkocht. Wij gingen een dag later op vacantie ,netjes gevraagd aan de bedrijfsleider of het mogelijk was het uitgestalde model mede te nemen daar bestelling 2dagen in beslag nam altenatief werd ons niet geboden alleen een zeer botte nee ook werden we aangesproken door deze man met, ja waar gaat over,geen goeiedag niks voor ons.helaas geen leen bakker winschoten meer(afd bedden)

Gewenste Oplossing:

Er was geen altenatief alleen een zeer onpersoonlijke bedrijfsleider die erg onvriendelijk was .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gerd