Klacht: Onnodige ‘opgelegde’ verzekeringswissel van Anderzorg naar Menzis

delicious op 16 november 2017 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Ik ben al jaren verzekerd bij Anderzorg met enkel een basisverzekering a 84,95. In oktober krijg ik bericht van Anderzorg dat mijn polis wordt overgenomen door Menzis. Ik heb een basis verzekering,geen aanvullende,maar dat wordt wel zo doorgegeven aan Menzis. Er ontstaat bij mij verwarring of dit per direkt is of per januari. Ik activeer ‘mijnMenzis”en verander mijn polis. Vervolgens ga ik naar Easy Switch om prijzen te vergelijken. Anderzorg blijkt mijn basispakket nu aan te bieden voor 78,-,dus ik ben direkt weer geswitcht naar Anderzorg. Waarom al die toeters en bellen over Menzis is mij een raadsel! Ik heb een chatbericht met Menzis hierover bewaard. Zij snapte het ook niet en kon alleen vertellen dat Menzis en Anderzorg zusterbedrijven zijn. Onderwerpje?

Dit riekt als een doorsluisverhaal van geld,zodat (de meeste) mensen doorgaan bij menzis voor 10,- meer premie per maand. Ik ben tevreden als hier onderzoek naar gedaan gaat worden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door