Klacht: Onnodige kosten door slechte voorlichting.

op 27 juni 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in april een nieuwe telefoon gekregen in Phone House in Sliedrecht, de verkoper heeft mijn telefoon in gesteld op directe gebruik en heeft mij niet verteld dat ik internet nog niet moet gebruiken?
Nu heb ik al enkele facturen gehad met een groter bedrag dan mijn abonnement, wat ik niet begreep, heb daarom gebeld naar Tele2 en deze vond mijn klacht terecht en heeft mij verteld om een klacht te sturen .
Hierbij vraag ik u beleeft om de kosten die ik onwetend heb gemaakt te vergoeden.

Gewenste Oplossing:

Als mijn teveel betaalde kosten wordt terug betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ans.groenewout[email protected]

5 jaren geleden - Wanneer wordt mijn klacht in behandeling genomen???? Wordt dit wel serieus genomen?????

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]