Klacht: onnodige kosten

op 27 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 3 jaar klant van telfort internet en bellen onbeperkt. Tot mijn grote verbazing kom ik er achter dat ik vanaf 30 januari 2015 €5,- ( bellen naar het buitenland) per maand extra betaal voor een optie die IK niet heb aangezet. Er is mij niets gevraagd of als ik deze optie wil hebben het is gewoon aan gezet en laat de klant maar gewoon betalen. Dus dat betekent dat ik gewoon €85 heb betaald voor een optie die ik niet heb aangevraagd en niet eens gebruik.

En dan had ik nog het idee om weer een contract aan te gaan met jullie, wie weet wat jullie dan weer gaan aanzetten waarvoor ik moet gaan betalen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg van €85,- tot nu toe dan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.O Seedorf