Klacht: onnodige factuur kraan.

op 08 september 2016 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg geen enkele reactie van Inventum.
Zie mijn emails aan Inventum.

Geachte heer van Kuijk,

Ik vind het zeer onbeschoft dat ik geen maar dan ook geen enkele reacties krijg op mijn emails!
Ik geloof dat ik mijn rechtsbijstand het maar op laat lossen.
Nooit geen Inventum meer voor ons en iedereen die het maar wil weten!
Slechte communicatie!

Sent: Wednesday, August 31, 2016 2:36 PM
To: joost.vankuijk@inventum.eu
Subject: Fw: onnodige factuur door Inventum

Geachte heer van Kuijk,

Zoals u kunt lezen, is in februari mijn vaatwasser kapot gegaan.
Na een moeizaam begin is er een monteur geweest die zei dat het probleem in de waterkraan zat en ik een nieuwe kraan moest monteren.
Ik vond dit vanaf het begin af aan al onzin, maar hij zal er wel verstand van hebben, dacht ik.
Ik heb hiervoor De Geus installatie voor laten komen.
Deze vertelde mij dat het de grootste onzin is, tegenwoordig zit er niet veel kalk meer in het water, en dat er niks mis met de kraan was.
Hij heeft hem toch vervangen.
Dit moest immers van de monteur van Invemtum.
Na 6 weken heb ik na veel gezeur uiteindelijk een nieuwe vaatwasser gekregen met excuus voor de langzame en moeizame service.
Nu zit ik met een rekening van een kraan die ik onnodig heb moeten laten vervangen!
Het probleem zat hem niet in de kraan maar in de vaatwasser!

Ik heb hier diversen mails en telefoontjes over gepleegd.
Maar een reactie van inventum zelf, kreeg ik niet!
Vandaag heb ik weer contact gehad en is mij verteld dat de monteur een advies heeft gegeven dus de rekening voor mij is.
De monteur heeft geen advies gegeven, hij wist zeker dat het aan de kraan lag en dat ik hem MOEST vervangen!

Ik zit nu dus met een rekening van 44,20 euro van “De Geus installatie”.
Het is niet het bedrag waar ik me druk over maak maar vooral de service die bij Inventum heel erg ver te zoeken is.

Kortom voor mij zeker geen Inventum meer.
Het personeel is niet adequaat en weet zeker niet waar ze het over hebben.
En op de serviceafdeling werken ze langs elkaar heen!
Mailtjes worden doorgestuurd naar mensen die op vakantie zijn en die sturen weer door naar mensen die op vakantie zijn kortom smoes na smoes.
Van het kastje naar de muur.
U begrijpt vast wel dat ik hier heel en dan bedoel ik heel erg teleurgesteld en boos van ben en dat ik zeker geen reclame maak voor Inventum.
Ik hoop dan ook op een passen de oplossing en in ieder geval een (snelle reactie).

Hoogachtend,

Sent: Tuesday, August 23, 2016 10:58 AM
To: helpdesk@inventum.eu
Subject: onnodige factuur door inventum

Geachte mevrouw/meneer,

Het is inmiddels alweer een maand geleden dat ik jullie een mailtje heb gestuurd.
Nu weet ik dat het erg lang kan duren bij Inventum, maar ik verwacht toch wel vrij binnenkort een antwoord.
De Geus installatie wil graag zijn geld!

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Bijlage: rekening

From: Inventum – Helpdesk
Sent: Wednesday, July 20, 2016 10:11 AM
To: mailto:3291lz5@planet.nl
Subject: Contact

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht in goed orde ontvangen, wij gaan uw klacht doornemen met onze service monteur en komt hierop terug.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

G Martis
Klant Contact Center
maillogo

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V.
Meander 861
6825 MH Arnhem
Postbus 5023
6802 EA Arnhem

T +31 – (0)88 54 22 200
F +31 – (0)88 54 22 299
E helpdesk@inventum.eu

]
Verzonden: dinsdag 19 juli 2016 16:53
Aan: Inventum – Helpdesk
Onderwerp: Contact

Op 19-07-2016 om 16:53 is onderstaande bericht vanaf de website verstuurd.

Type/modelnummer apparaat

Inventum JVW 6014 A vaatwasser

Uw bericht

Geachte mevrouw/meneer,

24 februari is mijn vaatwasser kapot gegaan(deze viel nog in de garantie).
Jullie hebben toen een monteur gestuurd.
Deze vertelde mij dat het aan mijn waterkraan lag want deze was verkalkt!
Ik moest maar een nieuwe kraan laten plaatsen.
Ik heb de Geus installatie laten komen, deze vonden het de grootste onzin want tegenwoordig zit er niet veel kalk meer in het water maar heeft omdat het van jullie monteur moest een nieuwe kraan geplaatst. (zie bijgevoegde factuur)
Dit was dus niet het probleem.
Na 6 weken heb ik uiteindelijk een nieuwe vaatwasser gekregen.
Maar nu heb ik dus de factuur binnen van de onnodige nieuwe kraan.
Wie gaat deze betalen?
Mijn vaatwasser viel in de garantie en de nieuwe kraan was niet nodig!
Ik neem dus aan dat jullie deze factuur voor jullie rekening nemen??

In afwachting van uw reactie,
verblijf ik.

Hoogachtend,

Gewenste Oplossing:

Als de factuur van de onnodige kraan van 44,30 euro betaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FlashFame