Klacht: Onnodige busrit

op 15 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er rijdt iedere werkdag een lege bus voor mijn huis langs, om kwart over 1 snachts. Dat deze bus hier rijdt op dit tijdstip slaat helemaal nergens op, want hij is namelijk altijd leeg. In het weekend rijd deze dan weer niet om dit tijdstip, terwijl je hem dan wel zou verwachten, maar goed dat vind ik prima.

De bus niet meer snachts door de wijk laten rijden, tussen 12 en 6 uur sochtends.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Befferay, Wat jammer om te horen dat je last hebt van een lege bus die door de wijk rijdt. Heb je voor mij een lijnnummer? Dan kijk ik het graag na. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 02 augustus 2017 om 08:02 geantwoord

Beste Befferay,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Befferay