Klacht: onmogelijke reservatie???

op 24 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Voor de zoveelste keer probeer ik een boeking te maken binnen de termijn vermeld en kom ik tot het besluit dat het terug in het roze vakje staat dus weeral niet beschikbaar!!!!!Ik hoop dat ik ze ooit kan inruilen anders is het geld op straat voor mijn 2 bonnen zeker NIET TEVREDEN

graag 2 kamers want we hebben 2 bonnen voor de datum van 30 september liefst in Sluis of Nieuwvliet Bad alvast bedankt ik hoop op een oplossing!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:32 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door bruno defreyne