Klacht: onmogelijke reservatie???

op 24 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer probeer ik een boeking te maken binnen de termijn vermeld en kom ik tot het besluit dat het terug in het roze vakje staat dus weeral niet beschikbaar!!!!!Ik hoop dat ik ze ooit kan inruilen anders is het geld op straat voor mijn 2 bonnen zeker NIET TEVREDEN

Gewenste Oplossing:

graag 2 kamers want we hebben 2 bonnen voor de datum van 30 september liefst in Sluis of Nieuwvliet Bad alvast bedankt ik hoop op een oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bruno defreyne