Klacht: Onmogelijk om punten te sparen

Mirjammie op 04 december 2021 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb net een pup. Voor 400 euro aan spullen gekocht. Maar bij de app was er storing. En met de klanten service afgesproken dat de punten later bijgeschreven worden later.
Maar na een week is de app nog niet beschikbaar. Terug naar de winkel voor een fysieke kaart. En nu kan ik ook de fysieke kaart niet registreren

Gewenste Oplossing:

Dat ze de misgelopen korting compenseren en communiceren over de app als het weer werkt. Maar een medewerker zegt dat het er al een maand niet werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjammie