Klacht: Onmogelijk om contact op te nemen

op 12 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Smartwatch besteld – levering perfect.
Werkt niet naar behoren dus teruggestuurd op 3/8/2016 via Kiala verzendpunt (geen afgiftebewijs). Tracking van de terugzending niet mogelijk : Groupdeal niet erkend als webshop, nr. van Kiala gaf een volledig foutieve boodschap.
Intussen vastgesteld dat er nog een kabeltje aan onze retourzending ontbrak.
Sindsdien op diverse manieren geprobeerd om contact te krijgen met Groupdeal. Via tevredenheidsenquête Trustpilot aangegeven dat wij niet tevreden zijn en zending onvindbaar is. Uiteindelijk reactie dat wij mail kunnen sturen, maar zonder vermelding mail-adres! Op info@groupdeal.nl wordt niet gereageerd.
Dinsdag 9/8/16 bericht gekregen dat retourzending is toegekomen maar onverkoopbaar verklaard is. Ze gaan dit nader onderzoeken. Er wordt weerom geen mogelijkheid voor contact geboden!
De zin in hun bericht : “Wanneer het artikel buiten jouw schuld om onverkoopbaar is verklaard, zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten …” komt ons over als een dreigement. Wij hebben dit ding teruggestuurd precies omdat het niet werkte! Dat de terugzending is onvolledig is, klopt; wij proberen echter al een week om deze vergissing recht te zetten.
Van pure miserie nogmaals mail gestuurd aan info@groupdeal.nl. met uitleg. Sindsdien geen reactie.

Graag opgave hoe wij de ontbrekende kabel kunnen terugsturen.
Geld retour.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:09 geantwoord

Beste mevrouw van Gompel,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat de smartwatch niet functioneert.

Wij zien dat u een bericht heeft gestuurd op vrijdag 5 augustus.
Door het weekend hebben wij niet direct kunnen reageren.

Elk geretourneerd product krijgt de status: Voorlopig Onverkoopbaar.
Er wordt gekeken of het product is teruggestuurd wegens een defect of dat het niet voldoet aan de verwachting.
Als het niet voldoet aan de verwachting is het product goed en kan het weer Verkoopbaar zijn. Bij een defect niet.

Wij hebben bericht gekregen dat het product goed is ontvangen door het verzendhuis.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'. Indien u met iDeal heeft betaald staat het bedrag binnen vijf werkdagen op uw rekening. Creditcard bijschrijvingen zijn zichtbaar op uw volgende bankafschrift.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseVG