Klacht: Onmogelijk een nieuwe kaart te bestellen

op 28 juli 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben inmiddels 8 weken bezig mijn kaart te koppelen om een nieuwe aan te kunnen vragen. Dit lukt niet omdat mijn oude adres stond ingevuld, deze is aangepast, er geen koppelcode is opgestuurd, er geen nieuwe code aangevraagd kan worden, mijn e-mailadres niet bekend bleek te zijn, inmiddels een e-mail adres is ingevoerd maar geen mogelijkheid wordt geboden een nieuwe koppelcode aan te vragen en die per mail ontvangen. De helpdesk vroeg 3,- extra voor een chipkaart wanneer ik hem per telefoon bestelde. Helpdeskmedewerkers gaf aan dat hij de aankoop van een paar seconde eerder niet kon annuleren. Maar ondertussen heb ik na drie weken ook geen nieuwe kaart ontvangen. Ik wil niet extra betalen omdat het systeem niet werkt en vind inmiddels dat OV dit probleem als een serieuze klacht moeten behandelen.Helaas is niemand verantwoordelijk en kan de helpdesk alleen maar dure kaarten verkopen. Ik heb een abonnement en kan hier niets mee doen! Het is zomervakantie mijn kinderen hebben binnen drie dagen een kaart ontvangen en we kunnen nergens heen omdat ik nu vol tarief moet reizen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon voor 7,50 een nieuwe kaart kopen......Lijkt me niet ingewikkeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine van Lieshout