Klacht: onmogelijk afspraak te maken voor reparatie

op 13 september 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik online een afspraak wil maken om mijn kapot gevallen I-phone scherm te laten repareren, kan dit alleen één week vooruit.
Echter zitten alle dagen één week vooruit vol, op één dag na, waarop ik niet kan.
Ik bel dan op om alsnog een afspraak te maken voor de zaterdag erna, en dit is óók niet mogelijk !! Niemand maakt afspraken voor meer dan één week vooruit, maar ze zitten wél allemaal bijna de hele week vol!
Belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag 13/09 nog een afspraak kan maken voor zaterdagochtend 24/09.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S. d G. Hoofddorp