Klacht: Onmogeijk af te melden bij koopjedeal.nl

op 28 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Mezelf uitschrijven bij koopjedeal.nl werkte niet. Dus maar contact gezocht.

Koopjedeal heeft me diverse keren verzekerd dat ik de volgende dag uitgeschreven zou zijn, enkele keren per mail en een keer telefonisch.

Maar ze blijven doorgaan met deze ongewenste commerciele mail (=spam) te sturen.

Vorige keer heb ik het aan hen gemeld en een klacht ingediend bij spamklacht.nl, nu ook maar hier op klacht.nl. Als dit niet helpt, zal ik volgende keer nog een derde plek zoeken enz…

Als koopjedeal hun toezegging om me af te melden eindelijk nakomt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 29 juni 2017 om 10:33 geantwoord

Beste Peter,

Vervelend om te vernemen dat u nog steeds mails ontvangt. Dit is niet onze bedoeling.

Voor de zekerheid zal ik uw mail-adres doorzetten naar de ICT-afdeling. Zo zijn wij zeker dat uw mail-adres uit de database verwijderd wordt. Het is ontzettend vervelend om ongewenst e-mails te ontvangen.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Het duurt maximaal 2 werkdagen, maar daarna zult u geen mails meer moeten ontvangen.

Wanneer u nog vragen heeft, aarzel dan niet om even contact op te nemen.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 04 juli 2017 om 23:23 geantwoord

Koopjedeal blijkt dit volledig *niet* onder controle te hebben, men blijft maar spammen. Het vreemde is dat me dat nu helemaal niet meer verbaast:

date: Tue, 04 Jul 2017 10:31:01 +0200
message-id: <2795f12ed4b3d372615b7ead2ac5e46c@feedback.koopjedeal.nl>
from: Ilse van Koopjedeal
to: petervancampen.....
subject: Krachtige Keukenmachine met 73% korting | BBQ Smoker | Keramische
Pannenset | Tafelbarbecue | Tosti Bags | Siliconen Bakmat | Sola Bestekset |
Wijn Decanteerset

Nu even zoeken waar ik nog meer kan klagen over de incompetente spammers van koopjedeal, die elke keer verzekeren dat het nu echt gaat stoppen over een paar dagen, wat elke keer niet waar blijkt te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door petervancampen@gmail.com