Klacht: Only24 (24uurdegoedkoopste)

op 03 mei 2017 over Deals4sale.nl in de categorie Deal-Sites

Grote oplichterij bende
Bestel ik een jas koste me dat met verzendkosten € 66
Had al vanaf 3 april betaald maar nog steeds geen jas
Aantal keren gebeld en gemaild en loze beloftes gekregen van ja mevr. Uw bestelling is de deur uit en na vrijdag heeft u uw jas binnen.
Maar nog steeds geen jas
Vraag ik het telefoonnummer van de leverancier
Die weten ze niet.
Vraag ik het telefoonnummer van het magazijn…
Die krijg ik niet., want magazijn adviseerde om mijn nummer achter laten zodat ik vandaag gebeld word over mijn bestelling.
Vraag ik wie het geld aanneemt van bestellingen, wordt er gezegd dat is 24uurdegoedkoooste
Hun zijn only24 en zitten op zwarteweg 123a en 24uurdegoedkoopste zitten op zwarteweg123
Ik vertelde dat ik vandaag voor de allerlaatste keer wil weten wanneer de jas binnenkomt die al een paar weken zogenaamd uitverkocht is en of ik mijn geld terug krijg en daar ook geen 2 weken voor wil wachten.
Mijn pakketje was inmiddels aangemeld bij red je pakketje.
Die mailde mij het volgende:

Geachte mevrouw of heer,

Onlangs werden wij door u benaderd in verband met de levering van het bij Only24Shops bestelde product. Aangezien wij uw verontwaardiging begrijpen, willen wij u rechtstreeks informeren over de oorzaak van deze situatie, hoe ons standpunt te rechtvaardigen is en op welke wijze het wat ons betreft kan worden opgelost.

Oorzaak en achtergronden
Sinds december 2016 bezorgen wij pakketjes voor de webwinkel Only24Shops. Bij aanvang heeft Only24Shops nog wel enkele kleine betalingen verricht. Inmiddels is het openstaande bedrag opgelopen tot meerdere tienduizenden euro’s. Telkens hield de directeur van Only24Shops ons voor dat wij ons niet druk moesten maken en er wel zou worden betaald. Afgelopen maandag werden er echter zoveel pakketjes in één keer ter bezorging aangeboden, dat wij hebben laten weten pas tot levering te zullen overgaan wanneer tenminste een substantieel deel van de openstaande vordering zou worden betaald. Tot dat moment zouden wij de pakketjes onder ons houden. De directeur van Only24Shops, de heer M. van Zuuren ontstak vervolgens in woede en heeft laten weten dat we de pakketjes helemaal mochten houden. Dat is echter niet onze bedoeling en dat zijn wij ook niet van plan. Wij zijn echter een startende onderneming en willen graag voor ons werk betaald worden. Tenminste verlangen wij zekerheid voor betaling van onze vordering. Nu Only24Shops die ons niet geeft, schorten wij onze werkzaamheden op.

Toelichting
Wij hebben meermalen reacties ontvangen in de trant van dat het uw pakketjes zijn en u toch niks te maken heeft met betalingsperikelen van Only24Shops; u heeft Only24shops immers gewoon betaald. Voor wat het waard is, maar dat begrijpen wij. Juridisch is het echter zo dat de pakketjes pas van u worden, zodra die aan u zijn geleverd. Daartoe heeft Only24Shops deze ook aan ons uitbesteed. Het bezit van de pakketjes is echter nog niet aan u overgedragen.

Wanneer iemand zijn verplichting uit een overeenkomst niet nakomt, is de ander bevoegd zijn werkzaamheden op te schorten. Dat is wat wij nu doen. We houden de pakketjes onder ons, tot er is betaald (of anderszins een oplossing is bereikt).

Mogelijke oplossing
Zoals ook hiervoor al beschreven, zien we in dat dit een erg onwenselijke situatie is. U wordt namelijk gedupeerd door een probleem dat door Only24Shops is gecreëerd. Om echter te voorkomen dat Only24Shops als lachende derde overblijft, zijn wij bereid om de pakketjes alsnog aan u te bezorgen wanneer u de kosten daarvoor rechtstreeks aan ons voldoet. In uw geval dient daarvoor € 6,50 te worden betaald. Betaling kan plaatsvinden onder vermelding van Only24Shops op ons rekeningnummer: NL82INGB0006975269 t.n.v. Red je Pakketje B.V. Laat u het ons wel nog even via het e-mailadres vragen@redjepakketje.com weten dat uw betaling is verricht? Op die manier kunnen wij u sneller van dienst zijn. Wij bezorgen uw pakketje op de eerstvolgende werkdag tussen 15:00-22:00 nadat uw betaling bij ons binnen is.

Tot slot
Via de website nl.trustpilot.com hebben wij gezien dat Only24Shops tot februari 2017 overwegend positieve kritieken kreeg. Nadien kwam er echter een omslagpunt. Deze negatieve kritiek heeft vrijwel zonder uitzondering betrekking op (terug)betaling. Hoewel dat uiteraard uw beslissing is, menen wij dat het om bovengenoemde redenen in uw belang is om geen aanspraak te maken op terugbetaling maar verdere afwikkeling conform ons aanbod te laten verlopen. Het staat u uiteraard geheel vrij hierin uw eigen koers te volgen.

Uw eventuele reactie zien wij graag tegemoet.

Victor Berndsen

Planner | Red je Pakketje B.V.
Al met al kan ik mi in pakketje nog mij n geld op mijn buik schrijven.

Dat ik mijn geld € 66,90 terug gestort krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deals4sale.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Moederloos