Klachten over Deals4sale.nl

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Deals4sale.nl zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Deal-Sites

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Geen geld terug

Klacht van Mandanageldrop op 07 maart 2018 over Deals4sale.nl in de categorie Deal-Sites

In december jas geretourneerd en tot op de dag van vandaag geen geld ontvangen. Meerdere mails verstuurd en geprobeerd te bellen . Helemaal geen reacties telefoon is niet bereikbaar. Lees meer

Houden je aan t lijntje

Klacht van Mike R.L op 30 december 2017 over Deals4sale.nl in de categorie Deal-Sites

Zoals eerder beschreven.schoenen zonder zolen gekregen. Gebeld gemaild geen gehoor aan gegeven. Ik zet mijn klacht hier en hup krijg een mail terug binnen 10 minuten. Stuur de schoenen maar terug krijg je je geld terug. Geloof er geen moer... Lees meer

Afspraken niet nakomen

Klacht van Maria Fokkens op 28 augustus 2017 over Deals4sale.nl in de categorie Deal-Sites

Mijn ervaring met 24 dealstore!! Op 30 juni twee shirts besteld en betaald,bij 24 dealstore Op maandag 10-7 telefonische contact op genomen waar de shirts bleven Na mijn contact Kreeg ik nog dezelfde middag het onderstaande mail terug van de medewerkster. In het... Lees meer