Mijn Klacht:
15 januari 2013 aanvraag overstap naar online.Alles prima gegaan, daar zijn geen klachten over.
zou bij mijn nieuwe abonnement half jaar de helft en daarna
€ 25.95 per maand betalen, en de aktie was een Samsung Galaxy tab die 10 dagen vanaf ingaan abonnement op 27 Februari 2013,verstuurd zou worden. contakt met klantenservice op
4 maart omdat ik nog niets ontvangen had, na controle werd mij toegezegd dat hij opgestuurd zou worden na die 10 dagen.
Op 12 en 13 maart weer gebeld met klantenservice €0.15 per minuut, werd doorverbonden met klachtenafdeling, en daar werd mij verteld dat ik GEEN! recht had op de Samsung omdat ik al een half jaar korting heb, in hun aanbieding was dit absoluut niet in de aktie kenbaar gemaakt, heb dat ook duidelijk uitgelegd aan de medewerker, die zei dat hij er niets aan kon veranderen, omdat ik die keuze van korting of tablet niet gemaakt heb, weer geprobeerd om uit te leggen dat de aktie aanbieding daar absoluut niet duidelijk in was en echt dacht de tablet te krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag de tablet ontvangen, omdat ik vind dat ze in hun aktie aanbieding van 15 Januari 2013 niet duidelijk zijn geweest dat ik hier een keuze moest maken, namelijk een half jaar korting of een Samsung Tablet.
