Klacht: Online kan mijn producten niet verhuizen

edd101 op 23 januari 2013 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik ben meer dan 3 weken geleden verhuisd naar een nieuwe woning. Ik heb deze verhuizing ruim op tijd aan Online doorgegeven. Nu krijgen ze het op een of andere manier niet voor elkaar om internert en telefonie te leveren op dit adres terwijl ik bijna naast de mast woon! Ik krijg iedere keer weer een ander vaag antwoord als ik bel en de data waarop ze beloven terug te bellen doen ze dat gewoon niet. Ik vind het echt superslecht dat ze dit niet voor elkaar kunnen krijgen maar wel standaard een verhuistarief van 50 euro durven te vragen!

Z.s.m. internet en telefonie beschikbaar hebben en kwijtschelding van het verhuistarief.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Online heeft contact opgenomen en aangegeven zich erg te schamen dat ze het niet kunnen regelen. Ze kunnen ook geen voorspelling doen over de termijn waarin het opgelost kan worden en hebben mij daarom de mogelijkheid geboden kosteloos alles op te zeggen. Hier heb ik gebruik van gemaakt en heb direct een nieuw contract bij een andere aanbieder afgesloten. Dit duurt natuurlijk ook weer een aantal weken voor alles aangesloten is maar dat moet dan maar.

Alle klachten die gemeld zijn door