3 jaren geleden - Beste Erik Hoffman,
Bedankt voor uw bericht. Online.nl heeft uw klacht in goede orde ontvangen. U geeft aan dat u opnieuw last heeft van de K524 melding. Wij begrijpen dat u hier ongemak mee ervaart.
Wij hebben het voor u nagekeken en gezien dat de collega juist heeft gezien dat u een verbrekende internetverbinding heeft. Wij vragen vervolgens altijd eerst om de DSL kabel te vervangen. Dit doen wij omdat, indien deze kabel de oorzaak zou zijn van de verbrekingen, de monteur kosten zou gaan berekenen. Om dit te voorkomen is ons eerste verzoek altijd om deze kabel te vervangen.
Indien u dit reeds gedaan heeft, maar nog steeds last heeft van een vebrekende verbinding en de K524 melding, zal er alsnog een monteur nodig zijn. Wij hebben u om deze reden alvast een monteurslink toegezonden waarmee u zelf een afspraak kunt inplannen.
Als het vervangen van de kabel het probleem verholpen heeft, hoeft u de monteur natuurlijk niet in te plannen.
Tot slot zien wij dat een harde reset op het modem ook een mogelijke oplossing kan zijn. Bent u in de gelegenheid om deze zelf uit te voeren met een pinnetje of iets dergelijks, in het gaatje aan de achterkant van het modem? Als u wil kunnen wij deze ook van afstand voor u uitvoeren. Geef in dat geval door wat een geschikt moment daarvoor zou zijn.
Graag lezen wij in een antwoord van u wat de stand van zaken is.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 via het nummer 088-0038 500 (lokaal tarief).
Met vriendelijke groet,
Online.nl