Klacht: Melding k524

[email protected] op 03 mei 2021 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna iedere dag krijg ik melding k524. Beeld loopt vast. Moet modem en tv box opnieuw opstarten. Deze melding sinds 12 februari 2021 de dag waarop mijn contract is begonnen. Telefoon contact gehad. Op 22 april 2021 sms gehad dat het was opgelost.

Sindsdien meerdere malen per week dezelfde melding.

Gewenste Oplossing:

Als de melding k524 verdwenen is en alles goed werkt. Wordt het niet opgelost dan gratis ontbinding zonder kosten per 1 juli 2021.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

Bericht van Online

3 jaren geleden - Beste Erik Hoffman, Bedankt voor uw bericht. Online.nl heeft uw klacht in goede orde ontvangen. U geeft aan dat u opnieuw last heeft van de K524 melding. Wij begrijpen dat u hier ongemak mee ervaart. Wij hebben het voor u nagekeken en gezien dat de collega juist heeft gezien dat u een verbrekende internetverbinding heeft. Wij vragen vervolgens altijd eerst om de DSL kabel te vervangen. Dit doen wij omdat, indien deze kabel de oorzaak zou zijn van de verbrekingen, de monteur kosten zou gaan berekenen. Om dit te voorkomen is ons eerste verzoek altijd om deze kabel te vervangen. Indien u dit reeds gedaan heeft, maar nog steeds last heeft van een vebrekende verbinding en de K524 melding, zal er alsnog een monteur nodig zijn. Wij hebben u om deze reden alvast een monteurslink toegezonden waarmee u zelf een afspraak kunt inplannen. Als het vervangen van de kabel het probleem verholpen heeft, hoeft u de monteur natuurlijk niet in te plannen. Tot slot zien wij dat een harde reset op het modem ook een mogelijke oplossing kan zijn. Bent u in de gelegenheid om deze zelf uit te voeren met een pinnetje of iets dergelijks, in het gaatje aan de achterkant van het modem? Als u wil kunnen wij deze ook van afstand voor u uitvoeren. Geef in dat geval door wat een geschikt moment daarvoor zou zijn. Graag lezen wij in een antwoord van u wat de stand van zaken is. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 via het nummer 088-0038 500 (lokaal tarief). Met vriendelijke groet, Online.nl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Ik ga deze stappen doorlopen, maar de monteur moet op kosten van Online zijn. Dit speelt sinds de eerste dag van gebruik. Online heeft de verbinding niet goed werkend opgeleverd, terwijl dat wel wordt beloofd. Daarmee wordt de belofte niet waargemaakt.

Bericht van Online

3 jaren geleden - Beste Erik Hoffman, Bedankt voor uw antwoord. Bij deze bevestigen wij dat, indien er kosten voor de monteur worden berekend, deze voor Online.nl zullen zijn. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 via het nummer 088-0038 500 (lokaal tarief). Met vriendelijke groet, Online.nl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Dankjewel. Scheelt behoorlijk. Zodra de kabel er is. Wordt direct een hardreset uitgevoerd.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Morgen ga ik online.nl bellen. De afspraak was 2 weken wachten en zien of melding k524 nogmaals voorkomt. En dat is zo! Maar liefst 16 x. Schandalig. Ben er klaar mee.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Monteur zojuist geweest. Het probleem k524 wordt veroorzaakt door de firmware van het Zyxell modem. Voor 18.00 moet deze geüpdatet worden. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn. The story continues. .....

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Firmware update zojuist uitgevoerd. Volgende week laat ik weten of het probleem is opgelost.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 jaren geleden - Na een week geen melding meer gehad. Lijkt opgelost. Bedankt Online.nl

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]