Klacht: klachten die niet worden verholpen

salih136 op 09 februari 2012 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn modem had wifi uitval en er werd een nieuwe modem verstuurd. Heb het nieuwe modem aangesloten en het werkt niet het geeft het probleem dsn service niet gevonden. Ik bel weer naar online en vertel het verhaal en sluit weer mijn oude modem aan en heb gewoon weer internet. Een paar uur later valt deze ook weg en ik natuurlijk weer aan de telefoon en er word beloofd om de volgende dag terug gebeld te worden dat gebeurt ook. De medewerker verteld dat het probleem is opgelost en dat ik weer kan internetten. Ik kom thuis ik probeer het en het lukt niet dus ik gelijk weer bellen ze zeggen u krijgt een nieuwe modem en we bellen u morgen terug. Volgende dag belt niemand dus ik bel zoals altijd en erg ontevreden. Telkens moet ik bellen met mijn mobiele nr omdat mijn huistelefoon het ook niet doet dankzij online. Volgens vraag ik aan de medewerker om met zijn baas te spreken omdat ik geen resultaat terug heb en wat zegt hij dat is onmogelijk. Hij zegt klachtenlijn is morgen weer actief tot 17.00. Ik vertel dat ik erg ontevreden ben en welke antwoord krijg ik: uw kiest zelf voor een goedkopere internet het is net als de albert heijn en de aldi antwoordde medewerker. Zo een service en zo een dienst en nog wel zo een antwoord van de medewerker is toch schandalig?

Gewenste Oplossing:

Mijn mobiele kosten die ik heb gemaakt vergoeden.
Niet betalen voor al die tijd dat ik geen internet had.
Graag nog een overstap naar een andere provider maar dat gaat niet vertelde de medewerker omdat ik nog een jaar contract heb.

Alle klachten die gemeld zijn door