Klacht: kan geen telefonisch contact krijgen met Online

M.Markink-Morrien op 10 juni 2024 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt gezegd geen kantoorpersoneel aanwezig en tegelijkertijd wordt gezegd dat ze te bereiken zijn van 8.30 uur -18.00 uur. En hoe ik rechtstreeks kan melden wordt nergens vermeld. Ik weet niet hoe dat moet

Gewenste Oplossing:

Dat ik persoonlijk telefonisch contact kan krijgen met Online om te overleggen over de interactieve hd-ontvanger die niet goed functioneert en wijzigingen in het abonnement. Maar dat wil ik telefonisch doen.

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Online
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht M.Markink-Morrien

3 maanden geleden - ik neem mijn klacht terug, was een fout van mezelf, heb steeds een verkeerd telefoonnummer gebruikt. Toen ik het goede nummer belde had ik binnen een paar seconden contact, en ben heel goed geholpen. Sorry voor mijn ten onrechte ingevoerde klacht, met vriendelijke groet, Markink-Morrien

Reactie van de melder van de klacht M.Markink-Morrien

3 maanden geleden - Sorry voor de moeite, heb verkeerd nummer gedraaid, dom, dom.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Markink-Morrien