Klacht: Al 3 weken zonder internet omdat online geen installatiepakket opstuurt

op 14 februari 2020 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik zit momenteel al 3 weken zonder tv en internet omdat online.nl het installatiepakket niet opstuurt. Sinds 31 januari heb ik ze elke dag gebeld om de situatie uit te leggen en om te vragen naar een oplossing. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Aan de telefoon krijg ik elke dag een ander verhaal te horen. Vorige week vrijdag zou het volgens de persoon aan de lijn opgestuurd zijn, nog steeds niet ontvangen.. Ik wilde alles annuleren omdat ik er geen vertrouwen meer in had nog iets te ontvangen, kon niet! Ik vroeg hoe ze mij gingen compenseren aangezien ik al 3 weken zonder internet zit. Zij zeiden doodleuk dat ze alleen de abonnementskosten konden compenseren! Moest er nog eens bijkomen dat ik moet betalen voor een service die ik nog niet eens ontvangen heb! Je staat met de rug tegen de muur bij deze provider. Ze doen niks om je te helpen en jij bent er de dupe van!

Wanneer ik thuis internet en tv heb en een redelijke compensatie heb ontvangen voor de slechte service en de weken dat ik zonder internet en tv heb gezeten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 14 februari 2020 om 13:42 geantwoord