Klacht: Online Toetsportaal werkt niet

op 05 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Al vanaf het begin van dit schooljaar kan er niet ingelogd worden via vandijk.nl op het voor mijn zoon aangeschafte digitale oefenprogramma Online Toetsportaal. Hierover al verschillende malen gebeld en gemaild. Nog steeds is dit probleem niet opgelost. Gisteren kreeg mijn zoon een mail, dat er een storing is en dat ze met de uitgever bezig zijn om een oplossing te vinden. Ze kunnen niet aangeven hoe lang het nog zal duren.

1. Dat online toetsportaal werkt. Mijn zoon heeft nu vanaf begin van school jaar niet kunnen oefenen met het online toetsportaal.
2. Ik heb betaald voor iets wat niet werkt, dus een vergoeding lijkt me op zijn plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 07 oktober 2016 om 13:21 geantwoord

Beste meneer Bekker,

Onze afdeling Digitaal is op de hoogte van het probleem met het Online Toetsportaal. Helaas werkt dit product nog bij geen van onze klanten. Dit is een probleem dat niet door VanDijk.nl zelf kan worden opgelost. De leverancier van het product is bezig de problemen met dit artikel verholpen te krijgen, maar heeft helaas nog geen indicatie kunnen geven wanneer deze storing voorbij zal zijn.

We hebben begrip voor uw ongenoegen in deze kwestie, maar helaas is het voor VanDijk.nl niet mogelijk deze kwestie zelf op te lossen; wij zijn hier in afhankelijk van derden. Zodra er een oplossing is aangedragen voor dit probleem informeren wij u zo spoedig mogelijk.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door A. Bekker