Klacht: Online reserveren

op 25 februari 2018 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou met een vriendin naar de bioscoop (Kinepolis Dordrecht). Ik wou bestellen online. Mijn moeder had van haar werk (Stichting OVO) een bioscoopbon gekregen en heeft deze aan mij gegeven. Deze is geldig tot 2019. Ik wou online reserveren maar er wordt aangegeven dat mijn kaartnummer of veiligheidscode ongeldig is. De kaart is gewoon geactiveerd en heeft een saldo van 10 euro. Ik vind dit erg jammer en heb nu zelf de kaartjes moeten betalen. Ik hoop dat dit opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit opgelost wordt en ik de kaart alsnog kan gebruiken (ook online).

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Kilsdonk