Klacht: Online opwaarderen

op 14 juli 2012 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het online opwaarderen is de eerste stap aanvinken of je 20 euro of 10 euro wil opladen en als je dan op 20 1 maal klikt, springt hij in je volgende scherm op 2 x maal 20 op dat moment is de klant onwetend over het bedrag en betaal je uiteindelijk meer dan je eigenlijk wilde hebben, dit is een vreselijke boevenstreek, ik waardeer nooit meer op via de website, Waarom omdat ik niet weet waar ik aan toe ben als ik 20 euro opwaardeer en uiteindelijk meer van mijn rekening is afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

of mijn geld terug, of een vergoeding voor de verwarring wat jullie mij en waarschijnlijk nog meer mensen aan doen, En zeker de website veranderen, jullie stappen kloppen voor geen meter.

Alle klachten die gemeld zijn door elaisa_e7