Klacht: online licentie

op 11 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Dit is al mijn 3e mail naar van dijk over mijn online licentie namelijk rekenblokken 3. Hij staat niet in mijn bundle en heb er wel voor betaald maar kan er dus geen gebruik van maken.. Morgen heb ik mijn instaptoets die ik dus ook niet kan maken waardoor ik dus een achterstand krijg. Ik heb 8 september een mail gehad dat ik mijn klacht moet invullen bij help maar daar had ik daarvoor al naar gemaild en heb ik geen reactie op gehad, wat ik persoonlijk wel een beetje slecht vind. Ik hoop nu wel echt snel geholpen te worden.

Met vriendelijke groet,

Marua Ali

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik gebruik kan maken van mijn rekenblokken 3.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 september 2016 om 19:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marua