Klacht: Online inchecken niet mogelijk

op 22 juni 2015 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben via Corendon 2 tickets geboekt van Amsterdam naar Corfu
voor een periode van 5 dagen.
Het online inchecken van Amsterdam naar Corfu is wel mogelijk maar niet als je geen google chrome hebt dan heb je gewoon pech volgens de medewerkster van Corendon. Het online inchecken van Corfu naar Amsterdam is niet mogelijk volgens de medewerkster bij Corendon het is het niet mogelijk voor vlucht CND714 maar bij doorvragen blijkt dat het helemaal niet mogelijk is om online in te checken vanaf de bestemming Corfu. Wel heel vervelend als je maar een paar dagen vakantie hebt en je tijd besteed om dit te gaan regelen en blijkt dat het helemaal niet mogelijk is echt zonde van je tijd. Het zou fijn zijn als dit bij de boeking aangegeven wordt i.p.v. om 4 mailtjes te sturen waarin je gestalkt wordt om vooral je stoelen te boeken en extra bagage te boeken tegen betaling uiteraard om zo extra inkomensten te genereren.

Als je online in kunt checken ook zonder google chrome.
De medewerkster van Corendon had mij online in kunnen checken en de
boarding passes naar mij kunnen mailen.
Aangeven bij geboekte tickets dat op welke locatie je wel en niet online kunt inchecken. De medewerkers bij Corendon beter informeren en zeggen dat je er niets aan kunt doen is geen oplossing.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Wendy de Vos

5 jaren geleden - Klacht geplaatst op 22-06-2015 het is nu 13-07-2015 en ik heb nog geen enkele reactie gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy de Vos