Klacht: online fiasco

chandra op 13 december 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb online voor mijn nieuwe werkplek kantoormeubelen bestel. Helaas kreeg ik laatste moment de werkruimte toch niet. VIJF dagen vantevoren gebeld om te annuleren. Kon niet meer omdat er een weekend tussen zat. Werd me verteld dat ik de bestelling aan de deur moest weigeren en dat het dan teruggestuurd zou worden en mijn geld teruggestort zou worden. Ik d8 nog: wat een gedoe dat mensen die spullen moeten inladen, brengen en ik dan zeg ‘nee bedankt’ en dan moeten ze het ook weer uitladen, opbergen etc, beetje omslachtig allemaal. Ik zei dat het dan wel aan mijn huis adres geleverd moest worden en niet dat werkadres, dat was geen probleem. Werd ik de dag van bezorging gebeld door de bezorger of ik thuis was, ik zei dat hij niet hoefde te komen omdat ik de levering toch zou weigeren. Zei hij dat hij wel een krabbel moest dan. Belt hij even later dat hij voor de deur stond, maar ik zag niets. Was hij toch op mijn niet_werkadres ipv huisadres. Ik weer klantenservice gebeld en uitgelegd hoe of wat. Zegt de medewerker: oké nou bij deze is het dan geannuleerd. Krijg ik de volgende dag een email dat de bestelling over een week weer geleverd gaat worden op mijn huisadres. Ik weer bellen, werd me weer verteld dat het nu ECHT geannuleerd was en ik binnen een week mijn geld teruggestort zou krijgen. Dat is nu al 9 dagen geleden, geen geld teruggekregen. Ik belde vandaag weer of ze dat even na wilden kijken dan. Kon ze niet zien, niet navragen, er werd me verteld dat er elke dinsdag en donderdag gestort word en ik mijn rekening maar in de gaten moet houden. Er zijn al 2 dinsdagen en een donderdag voorbij. Volgens mij had het dan al gestort moeten worden. Ik vroeg nog of ze me kon doorverbinden met een financiële afdeling, nee dat kon ze niet ik moest maar afwachten en mijn rekening in de gaten houden. Wat een slecht georganiseerd zooitje. Hoop dat ik mijn geld terug krijg! Bijna 400 euro!

Gewenste Oplossing:

Ik wil me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 december 2013 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact gehad met de klant. In dit gesprek werd al snel duidelijk dat het geld inmiddels naar de klant is overgemaakt. Op verzoek van de klant kan de melding gesloten worden. IKEA Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

chandra

Heeft op 20 december 2013 om 09:45 geantwoord

Nou in eerste instantie dacht ik dat het was opgelost. Ik ben eergisteren gebeld en er werd verteld dat het geld teruggestort is en ik een gratis lunch zou krijgen. Maar het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening, dus ik vraag me af of het nog komt of dat het wel op mijn rekening teruggestort is. Even afwachten dus en anders maar weer bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door