Klacht: online check in lukte niet op de terugvlucht

op 01 juni 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het online inchecken van de terugvlucht lukte niet. Het systeem kende mijn reserveringsnummer niet. Hierdoor was ik genoodzaakt om aan de desk op het vliegveld in te checken en moest hiervoor 50 euro betalen. Ik ben bezig geweest met Ryanair om deze 50 euro terug te krijgen, maar ik krijg niets anders dan standaard emails op mijn verzoek.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de 50 euro terug betaald krijgen van Ryanair. Ik kan er niets aan doen dat ik niet online in kon checken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door summer2017