Klacht: Online bestelling gaat fout

op 13 juni 2021 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Knikarmscherm zou geplaatst worden. 1.5 maand geleden besteld én betaald! Deadline is verstreken, met moeite is Gamma te bereiken. Het enige wat ik krijg te horen is: even geduld hebben… ik bel na een paar dagen de klantenservice krijg ik een mevrouw eraan die niet gemaakt is voor een klantenservice. Mijn vraagt wordt overschaduwt door haar gedrag: chips aan het eten (geen grap) en voortdurend over mij heen praten. Wel frappant als je te horen krijgt, dat de klantenservice overbelast is op dit moment. Als dit de mensen zijn die je na 10 minuten (of langer) aan de lijn krijgt vraag ik me af wat de kwaliteitsstandaard is van gamma. Met de vraag of de klusservice mij terug kan bellen geeft mevrouw aan dat ik zelf morgen maar terug moet bellen… dus weer lang in de wacht staan voor een afspraak die gamma niet nakomt. Ze geeft zelfs aan, dat als ik niet bel het misschien nog langer gaat duren!!! Hoe kan dit? Gamma: waar is jullie professionaliteit?

Wanneer knikarm komende week geplaatst is. Zo niet, dan korting (indien scherm binnen korte tijd geplaatst kan worden, datum overleggen en vastprikken) of geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]